måndag 23 maj 2011

Fyrkantiga ögon?

Jag tittar inte så ofta på TV – varför vet jag inte – men antagligen för att det inte visas någonting tillräckligt intressant för att locka mig dit. Någonting som kan få mig att fastna där är någon repris som till exempel Beck eller Masdjävlar eller varför inte någon gammal film som SOS Poseidon eller Skyskrapan brinner. Däremot kan jag ofta bli fast framför datorskärmen med tidningar och bloggar. Det senare med innehåll av varierande kvalitet. Det är ju så enkelt nuförtiden – man kan spara dem och så finns de där under fliken Favoriter – tillgänglig precis när du vill.

En blogg som jag nyligen lagt till är den här. Aktuella inlägg är både trendiga bokcirklar och hälsosamma svordomar. Det senare kräver inloggning för att man ska komma åt att läsa hela artikeln. Det jag ville komma till är länkningen till alternativ för dagens svordomar…och det lustiga är att flera av dem används fortfarande! //Marianne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar